wtorek, 28 kwietnia 2009

5 zł dziennie i już 76 zł uzbierane

5zł codziennie odkładane i już 76 zeta uzbierane. To jest bardzo fajny projekt, bo na początku nie wymaga żadnego kombinowania, myślenia o procentach, inwestycjach, tylko po prostu 5 zł wrzucam do kubeczka, albo zamieniam z banknotem 10 zł i co jakiś czas wpłacam je w Eurobanku przy okazji innych spraw, które mam do załatwienia blisko oddziału.

Małe, a cieszy:



Patrzyłem dziś co mogę kupić za 76 zł?


Na allegro znalazłem tani telefon komórkowy Motorola W156. Jak będę zdesperowany, to może kiedyś sobie kupię taką komórkę, ale przyjemnie mieć świadomość codziennie rosnących możliwości z każdą odkładaną piątką.
Na pewno za to mogę sobie już teraz kupić ze 2 karty pamięci, ale bardziej mnie teraz intryguje telefon komórkowy. Ciekawe jakie modele będą za rok?
Na pewno projekt 5 zł dziennie pozwoli mi nabyć naprawdę jakiś naprawdę niezły telefon, ale po cichu myślę też o komputerze, najlepiej laptopie.
A wszystko zaczęło się od niewinnych 5 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz