poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Co kupić za środki z projektu 5 zł dziennie?

5 zł to niewiele, ale przez rok dzięki projektowi uzbiera się naprawdę ciekawa sumka, blisko 2000 zł i myślę, że będę się lepiej motywował zastanawiając po drodze co sobie za te środki kupię. Może to być także kilka przedmiotów.

Myślę, że zrealizowanie takiego projektu dałoby mi bodziec do podejmowania kolejnych takich przedsięwzięć oraz stałoby się także inspiracją dla innych ludzi, szczególnie młodych, którzy posiadają ograniczone budżety.
Od razu umieszczam z boku ankietę, aby każdy mógł wyrazić swoje zdanie co zrobiłby z końcową kwotą.

Trudno mi powiedzieć w tej chwili na co wydam pieniądze, skoro ich nie mam, ale w trakcie coś wymyślę.

Na samym początku też pojawią się reklamy Google AdSense, aby nikt potem nie marudził, że się komercjalizuję. Tak, piszę także dla pieniędzy, ale nikogo nie będę namawiał do klikania. Temat dla mnie jest zamknięty.

Ze względu na nadmiar zajęć moje odpowiedzi na komentarze mogą być bardzo opóźnione i jeśli ktoś inny umie odpowiedzieć pytającemu to bardzo proszę, śmiało pisać.

Życzę miłej lektury i zapraszam do kibicowania.

Na razie przygotowałem sobie rachunek oszczędnościowy w Eurobanku, na który będę wpłacał zgodnie z zasadą projektu średnio 5 zł dziennie, oczywiście co kilka-kilkanaście dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz