piątek, 22 maja 2009

Jak zarobić 200 złotych codziennie oszczędzając?

Wielu ludzi głowi się jak zarobić 200 złotych. Główkują, myślą, a rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odkładać tak jak ja choćby po 5 zł dziennie. Jeśli masz mniej kasy oszczędzaj po 50 groszy czy po 1 zł, to nie ma znaczenia. Projekt 5 złotych dziennie zaczął się dopiero 14 kwietnia, a dziś saldo na rachunku w banku przekroczyło 2 stówki. Niby niewiele, ale już coś.

Tym bardziej ważne, że dzieje się to przy bardzo niewielkim wysiłku z mojej strony, po prostu wieczorem odkładam piątaka, albo co dwa dni 10 zł. Co jakiś czas wpłacam do banku i wszystko.

Przy okazji konto w eurobanku posiada taką przyjemną funkcjonalność, że dopisuje codziennie odsetki do rachunku i aktualnie z tego tytułu dochodzi mi codziennie po 3 grosze.

Sam także nagradzam siebie za wytrwałość i dziś przy wpłacie dorzuciłem sobie złotówkę premii. W ten sposób podkręcam wynik i zyskuję motywację do dalszego codziennego oszczędzania.

Dojście do 200 złotych od zera zajęło mi raptem 39 dni.

Jednocześnie taki projekt jest świetną szkołą charakteru. Wymaga dyscypliny i systematyczności. Takie cechy zawsze warto pielęgnować.

Zatem jeśli dziś zaczniesz główkować nad tym jakie mecze obstawić na weekend, albo od kogo pożyczyć, może zrób sobie prezent i zacznij swój projekt 5 złotych dziennie. To działa i znajdziesz prosty sposób jak zarobić 200 złotych w krótkim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz